fredag 21. november 2014

Kristtorn av chipboards

Et av mange julesymbol : kristtorn.


Global Hobby og Kunst har flere typer kristtorn chipoboards, og her skal dere få se noen av de i bruk.


På denne gaveposen har jeg brukt chipboarden som den er, kun med highlight på bærene ved å bruke glitterdot som røde bær.

Jeg må bare vise et detaljbilde av den herlig rubonsen fra Staz jeg har brukt på pakkelappen av mønsterark:


Den neste chipboarden har jeg brukt som dekor på et julekort, og på denne har jeg dabbet på effekt snø;



Kortet er laget som et posekort på base av en papirpose, med en hjemmelaget tag av kartong og mønsterark nedi posen;



Til slutt en gavepose, og denne er dekorert med chipboards helt uten noen ekstra detaljer. Dette viser hvor dekorative de er i seg selv: 





Materialliste;
Mønsterark og klippeark fra Studiolight
Chipboards

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar