torsdag 13. november 2014

Adventskalender med Scor-Pal

Adventskalender med små overraskelser er alltid populært. Her har jeg laget 24 like bokser ved hjelp av Scor-Pal, og dekorert de med StudioLight mønsterark, Pronty sine tall i kraftkartong, og dinfantasi sine charms og bånd.

Det er egentlig lite hokus pokus her, men 24 bokser tar litt tid å lage. Jeg brukte Papicolor sin kraftkartong som base og Scor-Pal til å lage brettene på boksene (se mal nederst). Videre hentet jeg frem mine juleark fra StudioLight og gleden ble stor da jeg kunne ha ulikt mønster på alle boksene.

På tallene fargela jeg alle tallene med Sakura Gelly Roll, og festet både de og charmsene i hamp. Når boksene var limt og mønsterpapir festet på, brukte jeg hulltang til å lage to hull øverst på boksene. Julebåndene ble tredd i og knytet sammen.

Her er alle de 24 boksene, alle med ulike mønsterark fra StudioLight. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Nå gjenstår det å glede noen med små sjokoladebiter hver dag i adventstiden.

Materialliste:
Scor-Pal
Papicolor - kraftkartong
StudioLight mønsterark
Pronty adventskalendertall
Julebånd
Charms
Sakura Gelly Rolls

Til neste gang - ta vare på deg selv!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar