tirsdag 13. august 2013

Kjappe fargerike armbånd

Jeg er veldig glad i enkle armbånd, og disse er både enkle og kjappe og lage.


Her er en skinnsnor fått tredd på noen perler og en knapp. Så er det slått knute på snoren. Knappen fungerer som en lås når skinnsnoren hektes rundt. Ved å dytte en perle inn mot knappen, "låses" snoren fast rundt knappen.

Her har jeg laget en nylonsnor dobbel, og slått en knute ved buen (som vil fungre som en hempelås). Så har jeg tredd på perler. Snoren har gått inn i perlen fra hver side - slik har jeg tredd perler til riktig lengde er nådd. En knapp ble festet på enden som hempen kan festes rundt.

Materialer jeg har brukt:
Nylonsnor
Neonperler
Skinnsnor
Jesse James Design Elements

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar