fredag 2. august 2013

Enkle kort - del 6

Dette innlegget er en del av en serie, der fokuset er enkle og rene kort. 
Hele serien blir samlet her!

Sommerfugler synes jeg passer til nesten alle slags kort, og her kommer 4 ganske like varianter.

Jeg stemplet på teksten før jeg preget papiret. Sommerfuglene er stanset ut med Sizzix dies, og pyntet med perler og strass.

Dette kortet er veldig likt der forrige. Forskjellen er valg av pregeplate. Denne er Marianne design sin. Sommerfuglen er stanset ut i indisk papir.

På dette kortet fikk jeg gleden av å prøve ut Marianne Design sitt Collectable sett. Det er dies og stempel i en pakke. Først stemplet jeg på sommerfuglen, deretter brukte jeg Big Shot for å stanse ut, og prege sommerfuglen.

 På dette enkle kortet er også Marianne Design Collectable brukt. Her har jeg stemplet på vellum, for jeg tok på embossingpulver og smeltet dette fast. Da jeg stanset ut sommerfuglen, valgte jeg bort pregingen. Det samme med den rosa sommerfuglen under, den er også uten preging.

Produkter jeg har brukt:
Playcut kartong
Indisk papir - Glitterblader lilla
Linstruktur papir - sølv
Staz stempel - Gratulerer til alt
Marianne Design pregeplate
Sizzix pregeplate  (følger med det nye Big Shot starter settet)
Staz halvperler - hvit
Mark Richards dekor - strass
Marianne Design Collectable - dies og stempel
Memento stempelpute
Vellum papir
Versamark - Watermark
Embossingpulver - hvit
Varmluftpistol

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar