mandag 12. august 2013

Enkle kort - del 10

Dette innlegget er en del av en serie, der fokuset er enkle og rene kort. 
Hele serien blir samlet her!

Disse kortene kan fint lages sammen med barn. Morsomme og fargerike kort.

Her har jeg limt fast paljetter på basekartongen. Videre har jeg stanset ut et hull i hvit kartong som er festet over ved hjelp av 3D-limputer. Teksten er et fargelagt sølvklistremerke. Kantet også med sort tusj.

Jeg synes strukemerkene er så fine å bruke på kort! Her er hesten limt fast på basekartongen, også er det i likhet med forrige kort, stanset ut en sirkel i hvit kartong. Teskten er printet ut på Playcut. Alt er kantet med glitterpenn i sølv.

Ristekort! Paljettene er løse "inni" kortet. Ved hjelp av 3D- tape har jeg limt fast et kvadrat på basekartongen, der sirkelen skal være.. Inni har jeg helt oppi plajetter før jeg forseglet med plast. Den hvite kartongen er først dekorert med Washitape, før jeg stanset ut en sirkel og festet med 3D-puter. Stempelet er fra Staz.

Produkter jeg har brukt:
Playcut kartong - Hvit
Memento stempelpute - Sort
Tekststickers - Lykke til
Staz stempel - Gratulerer til alt
Strykemerke - Hest hvit
Paljetter - 6 mm mix
Washitape - Lilla prikker
Sakura - Stardust sølv
Sizzix - Framelits sirkler
3D-tape

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar