tirsdag 24. juli 2012

Bursdagstiara

Har laget en tiara til en prinsesse på 8 år.



Brukte en hvit kartong 12"12" som utgangspunkt og tegnet opp formen med en dies fra Marianne design som mal; Creatables - Oval by Anja (39990236).



La den største diesen i settet  på kartongen og tegnet av til jeg fikk den fasongen jeg ønsket på tiaraen. Lengden er 30 cm (12") som kartongen jeg tok utgangspunkt i.

Klipte ut, og la den hvite kartongen på det rosa mønsterarket jeg ville bruke og tegnet av, klipte ut slik at den rosa ble litt mindre enn den hvite, for jeg ønsket å ha en lys kant synlig rundt mønsterarket.


Pyntet med roser,  Staz Halvperler m/lim og Staz Blondehjerter m/lim. Bokstavene er opprinnelig hvite selvklebende bokstaver med glitter. jeg har fargelagt de med Touchmarker Cosmos. 

Binder tiaraen sammen bak med blonde. 



























1 kommentar:

  1. utrolig lekker.
    Denne skal æ nok lage til noen fine prinsesser i barnehagen min :)

    SvarSlett