mandag 17. februar 2014

Bursdagskort med sommerfølelse

Jeg har laget et posekort i herlige pasteller som virkelig gir en følelse av sommer, og DET trengs nok i store deler av landet vårt nå. 



Jeg har dekorert en brun papirpose, og laget en tag av tykt tegnepapir inni. Et rimeligere alternativ til kartong ;-) 

Mønsterarkene jeg har brukt er nyheter fra Studolight. det samme er motivet, som er fra et av klippearkene derfra. Sommerfuglene er også klippet ut fra de.

Teksten er en rubon, eller en gnikkis som de også kalles hos Staz. HER har Mona laget et blogginnlegg med mange gode tips rundt de.  



Krusedullene / swirlene er chipboards figurer. De herlige chipboardsene MÅ du bare se i virkeligheten, for de er utrolig detaljerte og flotte. 


Inni er som sagt en tag laget av tegnepapir, med en diecuts limt på på toppen. Stanset ut i tegnepapiret den også; Fabriano Accademia Paperpack A4 200g 01048023. Har svertet diecutsen med panpastel. Diesen jeg har brukt fra settet Marianne Design Creatable - Petra's corners 39990281 stanser egentlig ut et hjørne, men jeg bare klipper det til slik som dette;


Produktliste: 
Studiolight Mønstret papir A4 - JBS 153 29019153
Studiolight Mønstret papir A4 - JBS 151 29019151
Klippeark JBS - Blomster 2 29011294

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar