torsdag 5. september 2013

Fødselsdagskalender

Jeg har bundet sammen en liten bok, hvor man kan notere ned fødselsdatoene til kjente og kjære. 

Jeg ble så inspirert av Filharmonicas flotte fødselsdagskalender, at jeg kastet meg rundt og laget min egen variant. I skyggen av Filharmonicas kunstverk, blir mine veldig enkle. Men når jeg prøver å lesse på med saker så blir det bare rotete, så den kunsten overlater jeg til andre :-) Og jeg fortsetter med min forenklede blomster-pyntede variant;



Kalendersidene har jeg skrevet selv og printet ut fra word på kvistkartong.
Av egen erfaring har jeg tatt avgjørelsen med å ikke forhåndsskrive inn tall for datoer. Erfaringen tilsier at noen linjer da blir fulle, mens andre står tomme. Slik som jeg har gjort det her, kan man fritt skrive inn ;-)




Etter at alle sidene er ferdig pyntet har jeg bundet dem sammen med innbindingsverktøy fra Carla Craft- denne kan du se en liten demonstrasjon av HER. Elsker dette verktøyet. Veldig enkelt i bruk.

Materialliste:
Mønsterark fra StudioLight 29019126 og 29019128
Klippeark fra StudioLight 29011240 og 29011352
Halvperler fra Staz
Blondeserviett 65224502
Gluedots 56370019
Carl Innbindingsmaskin 42300201 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar