mandag 1. juni 2015

Prinsesse-gaveboks

Gjenbruk er i vinden som aldri før, og er man papirgal, så ER man papirgal og kaster så og si ikkeno av papp av og papir. Her tok jeg i bruk emballasjen fra en DABradio


Jeg dekket boksen med mønsterark fra Studiolight. Alle synlige, sjenerende kanter malte jeg med hvit gesso.

På fronten har jeg stanset ut et panel med dies fra Marianne Design, og et slott med en dies fra Sizzix. Dette ble virkelig en prinsesseboks.



Oppi boksen har jeg en gave til ei lita frøken; en barbie kjole på en byste.


pakker selve gaven inn i cellofan og plasserer den oppi boksen.

  
Har stanset ut et enkelt kort med samme Marianne Design dies som på fronten av boksen. Denne er brettet til et dobbelt kort, og festet rundt cellofanen med et bånd. 



Produktliste:
Fiskars Papirkutter - 12in/30cm 42309698
Sizzix Big Shot PLUS - Machine 39660020
Mønsterark fra Studiolight Studiolight A4 - JBS 152 29019152
LR0236 Marianne Design Creatables - Oval by Anja 39990236
660290 Sizzix Thinlits Die Set 16PK - Card, Birthday Pop-Up 39660290

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar