onsdag 6. mai 2015

Pop-up kort



I dag vil jeg vise dere et prosjekt laget med Big Shot Plus. Et pop-up kort basert på et dies sett fra Sizzix, 660290 sizzix thinlits lori whitlock card birthday pop-up.


Det som er veldig kjekt med Big Shot Plus er at denne tar ark opp i A4 str. På bildet under ser du maskinen med en sort kartong i str A4:


Og nå kan man velge om man ønsker en effekt på et helt A4 ark som en helhet, eller om man ønsker å stanse ut mange cuts i en gang, slik som jeg skal gjøre her:


Veldig kjekt å kunne stanse ut mye på en gang, og nå har jeg basen for kortet mitt klart:


Med dies settet jeg har brukt er det kun enkel bretting som kreves for å få et komplett pop-up kort. Jeg har pyntet mitt med mønsterark, klippeark og diecuts fra Studiolight serien Chalkboard. 


Hva som popper opp inni kortet velger man selv. Jeg har stanset ut en cupcake til dette kortet. det følger også med i samme dies sett et slott, en sky og en ballong blant annet.


Det følger med dies i settet til å lage en lomme for et tekstkort feks. Selve tekskortet har jeg kuttet til med papirkutteren min.  



Produktliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar