torsdag 6. desember 2012

Herlig gaveinnpakning med washitape!

Da jeg først så disse herlige washi tapene i juledesign bare visste jeg straks at de kom til å pryde en hel del av julegavene mine. Jeg elsker å pakke inn gavene med litt ekstra pynt og sette mitt eget preg på dem - det er jo så koselig å gi en gave som er fin utenpå også!



Washi tapen kan brukes til så utrolig mye og med disse julewashiene kan man enkelt skape litt ekte god gammeldags julestemning.

Pynt opp gråpapir med washi tape - et par striper gjør susen nesten helt alene:) Vintage og et gammeldags uttrykk er veldig populært for tiden, og designet på disse washi tapene passer godt både til denne typen prosjekter og til mer moderne uttrykk. Små glass med noe godt til jul pyntes lett opp med litt tape, og også på julekort, gaveposer og liknende passer tapen helt yppelig.

1 kommentar: