onsdag 25. mars 2015

Påskeboks

Kan man lage påskeboks i stedet for påskeegg? Ja definitivt.

Jeg har kledd en metallboks med papir fra Studiolight. I boksen har det opprinnelig vært te, men nå er den rengjort og pusset opp til å kunne romme litt påskemarsipan for eksempel :-)


Jeg har laget et scenario på boksen med påskeharer og påskeegg stanset ut med dies fra Marianne Design. Jeg har stanset ut figurene i mønsterark fra Studiolight.

Noen av eggene har jeg embosset i bigshot og mens diecutsene fremdels ligger i diesen, bruker jeg diesen som en stensil og stryker på hvit paste for en ekstra effekt.


Den herlige påsketeksten i chipboard MÅ jeg bare ha med på nesten alle påskeprosjektene i år. Den er så utrolig lekker og pynter veldig opp.


Plastlokket som hører til metallboksen har jeg pusset opp fra knallgrønt til mer behagelig sølv, på DENNE måten med folietape og gesso.


Nå er det bare å fylle boksen med favoritt påskegodteriet og ta den med som gave til venneparet på hytta ;-)

Produktliste:
Marianne Design dies COL1382 Påskeegg 39991382
Marianne Design dies COL1354 Harepus 39991354
Mønsterark fra Studiolight

Wenche

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar