torsdag 16. oktober 2014

Gavepose til liten julegave

Jeg har dekorert en gavepose av papir, så den har blitt riktig så julete.

Som en morsom effekt på denne posen har jeg laget en snøkant med Effekt snø. Denne finnes både i tube med skrivetupp og i boks. Her har jeg brukt tuben og "tegnet" mønsteret på mønsterarkene etter de er limt på posen.



For å få bladene til å stå ut har jeg brukt flytende lim under selve kvisten, og 3Dlimputer under alle bladene. På denne måten vil bare bladene stå ut etter at kvisten er limt på undlaget.

Bær av selvklebende  halvperler.


Laget en pakkelapp/tag av mønsterpapiret. Stempelteksten har jeg laget med Imagepac Stampmaker /stempelmaskinen.


Produktliste:
Papirpose 65221210
Effekt Snø
Studiolight Mønsterark Lovely Christmas 3 29019182
Studiolight Klippeark Lovely Christmas 1 29011333
Selvklebende halvperler
Imagepac Stampmaker
Rutete bånd 81310039
3DlimputerMarianne design dies LR0244 Holly Branch

Wenche


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar