torsdag 12. juni 2014

StudioLight og tre designere


Vi i designteamet som driver med papirhobby har ganske ulik stil. Hva skjer når vi alle tre får utdelt samme mønsterblokk fra StudioLight? Ingen fikk se hverandres resultat før alle var ferdig ...

Nå, hva synes du?

Camilla
Jeg tok utgangspunkt i et par gule ark fra StudioLight blokka som jeg syns var så sommerlige og herlige. Jeg synes det er moro å lage egen pynt, og har lenge hatt litt dilla på vimpler i ulike størrelser og fasonger - en kjempefin måte å bruke restepapir og mulighetene er mange. Jeg ville gjerne la mønsterpapirene få komme godt fram og har derfor latt dem dominere og lagt til enkle pynteelementer.



Wenche
Jeg har laget et dåpskort og synes rosafargene i disse arkene er helt herlige. Skoene er stanset ut med dies fra Marianne design og embosset med hvit strukturpasta.




Mona
Jeg har fått dilla på lommescrapping, og StudioLight-arkene er perfekte til dette. De har herlige fargekombinasjoner som passer min stil bra. Sammen med Wycinanka chipboardene, gnikkis, litt washitape og bånd blir det personlige albumsider. Chipboardene er farget med Pigma Micron og Gelly Rolls.



Materialer vi har brukt:
Studiolight papirblokk 3

Camillas kort
Sizzix dies
Stempeltekst fra Marianne Design sett med dies/stempel
Hvite halvperler fra Staz
2 mm limputer fra Staz
Stempelpute Memento Rich Cocoa
Hvit bølgepapp
Seam Binding/ Hug Snug
Musselinbånd 10 mm hvitt (10m)

Wenches kort
Marianne Design Creatable - Mine første sko 39990303

Monas albumside
Washitape - Sort noter på hvit og Hope Joy Dream Love
Chipboards - Bord noter, Fiolin og Hjerter runde
Bånd - Grå noter på hvit
Staz Duggdråper - Klar
Sakura Gelly Rolls
Sakura Pigma Micron
Gnikkis - Drømmer

Inspirasjonshilsen fra
Camilla, Wenche og Mona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar