fredag 28. februar 2014

Lyslykt av ispinner


Enklere kan det vel ikke gjøres? Også ble det faktisk veldig fint!

Da jeg var lita, husker jeg at å lime ispinner var forbundet med masse isspising og sommer! Nå derimot kan ispinnene kjøpes tomme for is, bra synes jeg - Tuva synes det er dumt ...


Tuva og jeg startet med å lage et bunnplate der ispinner ble limt sammen heldekkene i to lag. Videre er det bare å lime sammen hjørnene og "lafte" seg oppover til ønsket høyde.

Da alt av lim var helt tørket, spraymalte vi lyslykte hvit. Her sprayet vi på to lag. Nå sprayen var helt tørr fant jeg et hjerte som jeg likte formen og størrelsen på. Hjertet tegnet jeg omrisse på ved hjelp av Touch Twin marker, også fargela jeg inni omrisset etterpå.


Produkter jeg har brukt:
Ispinner
Hobbylim
Giant Akrylspray
Touch Twin Marker
Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar