lørdag 28. september 2013

Julens huskelister

De nye mønsterarkene og klippearkene med tema jul fra StudioLight er til å spise opp. Jeg synes de treffer den gode gamle, norske julestemningen midt i blinken. Lune julefarger og herlige motiver.

Mye av det man får tak i av juleark er det jeg ser på som glorete og ikke-meningen-fornærme-noen men "amerikanisert". Derfor ble jeg SÅ glad når jeg så disse nyhetene for de er BARE herlige.

Jeg har lekt meg litt med et av motivene og pyntet litt på ei kjedelig lita notisblokk jeg hadde liggende.

Brettet en enkel perm og dekorert, før jeg limte blokka fast inni permen.



Materialliste;
Mønsterark fra StudioLight 29019135
Klippeark fra StudioLight 29011252
Clearstamps fra Staz Velsignet julenatt 65005029
Dies fra Sizzix Billetter 39999569

2 kommentarer:

  1. Herlig! Ja, de klippearkene er nydelige:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja, de ble raskt favoritter her hos meg.

      Slett