mandag 26. november 2012

Adventskalender - del 1


Adventskalenderen er i gang..
og nå er det ikke lenge igjen til jul!

1. søndagen i advent trekker vi vinneren av følgende gaver:

Adventsgave 1:
Marabu Julesett
Decormatt Acryl
Inneholder: 3 x 15ml matt akrylmaling (hvit, gull og lavendel), Glitter Liner Gull 25 ml, pensel, 4 figurer til å male på (reinsdyr, stjerne, hjerte og engel)
Les blogginnlegg om hobbymaling

Adventsgave 2:
Sett Touch Twin Marker
Main colors - 6stk

Sett med 6 profesjonelle tusjer med alkoholbasert,
lysekte blekk som tørker vannfast.
Inneholder: R11 Carmine, YR23 Orange, Y35 Lemon
Yellow, G46 Vivid Green, PB71 Cobalt Blue, P81
Deep Violet.
Les blogginnlegg om Touch Markers

Dette må du gjøre for å være med i trekningen:
Skriv ønsket gave i kommentarfeltet og du er med! Vinneren blir annonsert på bloggen og på vår facebookside. (Vi startet konkurransen med at man skulle tagge navnet på ønsket gave, men fant fort ut at maks 50 kunne gjøre det. Så vi har endret til at man istedet skriver i kommentarfeltet. De som allerede har tagget er selvfølgelig med uten at de trenger å gjøre noe mer.) 


Andre del av adventskalenderen blir lagt ut mandag 3. desember med treking 2. søndag i advent (9. desember).

10 kommentarer:

  1. Hei dere by nisser.

    Ønsker meg adventsgave nr 1.

    Hilsen Fjell nissen.............

    SvarSlett
  2. Ønsker meg adventsgave nr 2 :-)
    Quilteklem

    SvarSlett
  3. Ikke lenge igjen til advent nå! =D
    Ønsker jeg adventsgave nr 2

    SvarSlett
  4. Eg ønskar meg adventsgave nr2. :)

    SvarSlett
  5. Ønsker meg adventsgave nr 2

    SvarSlett
  6. Ønsker meg adventsgave nr.1

    SvarSlett
  7. Jeg ønsker meg adventsgave nr. 2!

    SvarSlett
  8. Jeg ønsker meg adventsgave nr. 2!

    SvarSlett
  9. Da er vinnerne trekt :) Sjekk om du vant her:
    http://dinfantasifrahobbytilkunst.blogspot.no/2012/12/vinnere-i-1del-av-adventskalender.html

    SvarSlett