mandag 10. september 2012

Tusj-tegning fra tv-serie

I det siste har jeg lekt meg litt med Touch Twin Markers. Jeg må ærlig innrømme at jeg liker disse tusjene bedre og bedre! Tegningen dere ser nedenfor, tok jeg dessverre ikke noen bilder av mens jeg tegnet, men dere ser i alle fall resultatet. Her prøvde jeg å gjøre noe annerledes - tegne i en litt annen stil enn jeg normalt sett gjør. Absolutt kjempegøy! Jeg har ikke like stor kontroll på tusjene som med blyantene, men det blir helt sikkert enklere og enklere jo mer jeg tegner.


Tegningen er fra tv-serien Merlin. Her har jeg tegnet Morgana og Gwen i bakgrunnen! Referansebilde finner dere her.



Settet jeg bruker heter Touch Twin marker 12 marker set Cool Grey! Jeg har også brukt tusjer fra Sakura Pigma Micron og Sakura Gelly Roll. Sakura Gelly Roll funker kjempebra til å tegne lysere partier, siden den jeg bruker er hvit og Sakura Pigma Micron bruker jeg til å tegne små detaljer. Papiret jeg brukte heter Koh-i-noor Draw tegneblokk A3.

Klikk her, for å se en av mine tidligere tusj-tegninger med flere bilder fra tegneprosessen. 

Har du prøvd Touch Twin Markers? Hvis ikke så burde du! La meg høre hva du synes om dem i kommentarfeltet!

- Camilla Rose

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar